Tuesday, August 17, 2010

BOSANNN!!!!!................

    Entah kenapa aku rasa bosan dan frust sangat hari ni.Semua yang ku buat macam ada yang tak kena jer.
Rasa nak nangis pun ada.Benci,sakit hati bercampur-baur.Harap-harap aku tak sakit jiwa,parah nanti.
Kesian kan kat anak2 kalau betul aku sakit jiwa!...Nauzubillahhh..
    Kalau ada yang tanya aku sendiri pun tak tau nak jawab aper.
Ye lah mengapa ek fikiran asyik bercelaru jer..... .
Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...