Tuesday, September 28, 2010

Mr Nuffnang.......



    Tadi semasa jalan-jalan kat blog kawan-kawan aku terbaca entry tentang Mr.Nuff.Lepas raya baru-baru ni memang aku ada dapat Buffered Earning dari Mr Nuff.Memang aku teruja sangat kerana Mr.Nuff amat murah hati dibandingkan dengan yang lain.Tapi aku tak tau macam mana nak ucapkan terima kasih ku.Aku tengok juga yang blogger lain buat tu,terus terang aku memang tak pandai,cuba copy paste tak menjadi,akhirnya aku biarkan jer masa berlalu.Lagipun aku ni tak ada bakat membodek tu yang susah.Sekarang aku perasan takde lagi iklan dari Mr.Nuff, sama seperti yang aku baca dalam laman blog tadi.Mungkin Mr.Nuff ingat aku sombong dan tidak menghargai apa yang diberi... .Am so sorry Mr.Nuff jangan la marah maupun merajuk ek... .Harap akan ada lagi kempen iklan yang masuk.... .
Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...