Saturday, September 4, 2010

NUFFNANG DAN MANGGA ADD

     Setiap kali menziarahi blog kawan-kawan pasti ada nuffnang atau mangga add.Aku pun terikut-ikut jugak mendaftar walaupun blur habis dengan benda-benda ni.Masing-masing minta di klik kan dengan bermacam-macam cara.Yang aku tak faham tu nak klik apa yer...kalau kebetulan ada iklan yang keluar ,aku klikkan je tak kira siapa.Lagi pun tak rugi apa-apa kan.Sambil lalu dan baca-baca klikkan je la... .Ada jugak aku klik kan atas perkataan Nuffnang tu yer la dah tertulis atas tu klik di sini aku klik je la dan keluar la perihal nuffnang cam mana nak sign up dan lain2.Begitu juga dengan mangga add.                                                   Ada tak sapa-sapa yang sudi explain kan supaya aku lebih faham......Bukan apa tak best la ikut jer tanpa tahu apa-apa..... .Nanti tak lah aku was-was dan rasa bodoh jer bila nak tolong klik kan untuk kawan-kawan.He...he...he.. aku ni walaupun takda yang nampak dan kenal masih boleh jadi merah pipi dek rasa malu sendiri.... .Jangan la ada sapa-sapa fikir yang bukan-bukan pulak ek.Terima kasiiih sangat kalau ada yang sudi membantu kefahaman ku......

7 comments:

Ummiega said...

Ketika memasuki blog yang ada ads nuffnang, loading blog terasa sangat berat. Selamat berpuasa ramadhan.

Shino said...

Salam ramadan...
Ads @ advertisement y ade kt blog 2 adlh slh 1 cra para blogger skalian dpt duit...nuff n mangga tlg company2 y nk iklankn product mreka...company dftr n byr tuk iklan diorg kt nuff @ mangga,then nuff @ mangga byr kt blog2 y ltk iklan 2 brdsrkn brape rmai plwt y dtg tuk klik iklan 2...:)

Unknown said...

O..makna nya bila nuff dan mangga ni perasan ramai yang klik kat blog tu baru dia orang dptkan company yg nk iklankan produk.lepas tu baru iklan akn terpapar di blog2 terpilih.Betul ke fahaman saya ni.terima kasih Shino.....

Shino said...

Lbh krg, cm2 la...hehe...

Bee said...

Hehe. .sy pun blur gak. .tp ade tenampak 1 entry dia dpt cek dr nuffnang tau. .syokknye tp sy nk reg tk lepas pulak. .

Derus said...

tapi kalau boleh jgn ada byk iklan kat blog..kalau guna nuff yang manga tu xyah letak..hehe..saya belajar dari blogger2 yang otai jgk..nnt iklan kurang kat blog..

perjalanan pulang said...
This comment has been removed by the author.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...