Friday, September 3, 2010

Award Pertama

       AWARD PERTAMA AKU

        Salam semua teman-teman.Selepas sibuk dengan segala urusan lain akhirnya ada juga kesempatan untuk membuka lamanblog ku yang serba kekurangan ni.ketika membelek-belek cbox,wahhh... terkejut mulanya "Seri bagi award!?...layak ke aku nak dapat award ni."Terasa malu sendiri,apa tidak nya aku sendiri pun belum begitu faham tentang perjalanan seorang blogger.Aku menulis di sini pun sekadar menghilangkan rasa bosan selain dapat mencari kawan-kawan baru yang bermacam ragam.Berbagai corak dan gaya penyampaian mereka di dalam meluahkan rasa hati dan pendapat membuatkan aku terhibur ketika membacanya.                                          Kemudian aku tertanya-tanya pulak camna ek nak ambik award tu.Sangka ku tentu lah ada yang post kan rupa-rupanya kena ambik sendiri.Kah...kah...kah.... bendul sungguh la aku ni... .Akhirnya aku buat keputusan untuk save dan download je.Betul ke cara aku ni.......
Apa pun terima kasih Seri semuga persahabatan kita dan teman-teman lain berpanjangan selamanya.Terima kasih.......

3 comments:

Bee said...

Hehe. .kelakar. .tp sy pung tk tau. .tk penah dpt award gak . .

Bee said...

Hehe. .kelakar. .tp sy pung tk tau. .tk penah dpt award gak . .

Seri Bahasa said...

betul ni tak salah. baru sempat online 2 hari rehat.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...