Thursday, September 2, 2010

Balik kampung......ooo.......balik kampung ...hati girang......!!!!......

Enjoy je kan bila dengar lagu arwah Sudirman  ni.... .Tapi aku bukan nak balik kampung tapi nak keluar kampung sambut raya tahun ni.Ermm...apa boleh buat ayah dan ibu serta adik-beradik lain yang telah lama berhijrah tak mau beraya di kampung halaman tahun ni jadi terpaksa la aku dan keluarga ke sana untuk bersama dia orang....... .Bagus jugak kan lagi pun aku takde sedara-mara kat sini sekali sekala bertukar angin ok jugak.Esok sekolah dah mula bercuti sekarang ni tengah siap-siap berkemas apa yang patut .... .Paling teruja anak perempuan ku ,mesti la ramai sepupu-sepupu sedang menunggu kat sana.hai...akupun tak sabar rasanya nak berpuasa dengan orang tua tersayang....
Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...