Monday, October 11, 2010

Assalamualaikum pada yang sudi

    Assalamualaikum pada sesiapa yang sudi menjenguk laman ku ini.Beberapa hari ni aku rasa malas sangat-sangat.Takde mood langsung.Bila aku jenguk sekali sekala nampaknya teman-teman pun mcm tak nak singgah lagi.Memang betul kata kawan-kawan kalau tak ada entry baru dan tak buat BW trafic pasti menjunam.
    Yang aku perasan, ramai pulak yang datang membaca Prima1000 miliki keajaiban dan ternyata komen dari Ayu yg menceritakan perihal mkciknya telah mengesahkan dakwaan pengeluarnya tentang keajaiban tablet itu yang dapat menyembuhkan penyakit kanser.
    Berita yang menggembirakan tapi sayang tentu tidak ramai yang mendapat manafaatnya dek kerana harga yang begitu tinggi.Kalau lah ianya di beri subsidi!???.... .
Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...