Friday, October 22, 2010

Follower ke100

     Hai !...dah dapat pun follower yang ke100. Ermm... sapa2 yang nak berkenalan boleh la yer.. nickname nya JH.Boleh tahan jugak isi blognya.macam2 ada yang pelik2 dan mengagumkan .Anda semua boleh saja mengziarahinya bila2 masa..... .
     Terima kasih kepada semua yang sudi menjadi followers aku dan di harapkan anda semua rajin2 la menjenguk laman ku ini kerana sokongan teman2 semua  bakal menyemarakkan  semangat ku untuk menulis walaupun yang sebenarnya aku bukan lah seorang penulis yang baik.
Inilah pengikut ku yang ke100 tu he3....

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...