Friday, October 22, 2010

Mood

    Salam semuanya.sejak akhir2 ini aku kurang peduli laman ku ini.bukan malas atau yang seumpamanya tapi beberapa kejadian yang berlaku berturut-turut dalam seminggu ni buat aku hilang mood.Mengapa tak luahkan saje di sini?.. Ermmm...tak boleh..bukan taknak luah kan  tapi ianya terlalu peribadi.... .Lagi pun aku bukannya artis yang suka mengwar-warkan setiap sisi kehidupan mereka untuk publisiti dan demi menaikkan ranking.Apa pun sekarang ni dah ok,dah boleh bernafas dengan lebih selesa,Alhamdulillah..
Oh yer dah ada 99 followers skang.he3...saperrr  lah agaknya follower ku yang ke100 yerk,tertunggu-tunggu ni...sapa yer yang sudi genapkan?.silakan lah cik ain kan sambut dengan penuh senyuman....ha...ha..ha... tu jer  yang boleh bagiii..

                                            
Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...