Wednesday, October 27, 2010

mangga

    Entah apa lah malang nya kunci dan mangga rumah ku hilang lagi... .Dulu seminggu hilang puas aku dan anak2 cari takde tempat yang tak di selongkar last-last ada di belakang botol kicap kat dapur.Masa tu memang tak nak cari dah.Ada sekali tu kuncinya jer yang hilang.memang cuai sungguh.suami ku mula bising.
    Yang buat aku geram tu tiba2 jer ada kat meja makan.Padahal sebelum tu dah berapa kali aku bertenggek kat meja tu tak nampak pun.Anak aku kata
kot ada hantu yang sembunyikan kot... .Kali ni hilang lagi,mati akal aku di buatnya.Anak ketiga ku kata dia kunci pintu tu tadi mgkin papa nya yang akhir sekali balik umah yang simpan.Bila di tanya suami ku kata pintu memang tak berkunci masa dia masuk tadi.Ermmm.... pening.pening aku dibuatnya.......



      ini bukan mangga umah ku yang hilang tu
Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...