Wednesday, November 24, 2010

Apa kabar semuanya...

Ini lah bentuk CPU ku yang rosak tu dah expired kan .... kan..... kan...

 
     Hai!...salam semuanya.Apa kabar .Agak lama jugak cik ain tak online kan?...He3.... ada ker yang peduliii...Ermm.... tak kisah lah tapi kalau ada tu terima kasih lah yer,seronoknyaaa  rasa seperti disayangi jerrr...he...he...he... perasan!.
    Apa pun terima kasih pada yang sudi berkunjung walaupun takde entry baru dari cik ain.Nak buat camna ek dah komputer lapuk cik ain ni meragam.Mujur malam ni dah ok tu pun hampir rm300 melayang.Bukak jer email wahhh banyaknya dalam inbox ,ada satu dua mesej yang ingin cik ain kongsi bersama tapi kena tunggu dulu yer...
Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...