Friday, January 21, 2011

terima kasih daun keladi buat M@T@HAW

     Alamak terdelete la pulak award the chosen one dari Matahaw.Geram nyaa camna boleh terdelete.Tu la gara-gara nak pindahkan awards ke page baru.

     Aku sayangkan award tu sebabnya masa baru-baru cuba berblog dulu Matahaw bagi award friendship the chosen one tu.Rasa bangga la sebab di pilih kan... .Apatah lagi dengan adanya award tu terpampang , traffic blog ku mencanak naik.Macam bermimpi tau... .Maklum lah blog aku ni tak ada tarikkan apa-apa pun...

     Apa yang aku tulis tu datangnya dari hati aku sendiri , kiranya pembaca pun boleh menilai siapa aku ni.Mungkin anda semua juga akan menganggap yang aku ini membosankan kan?...

     Tak kisah lah...tapi siapa agaknya Matahaw ni ek.Aku kagum dengan 'matahawk' nya yang tajam mencari mangsa untuk dibantu .Terima kasih Matahaw kerana selalu membuat aku dan teman seangkatan tersenyum setiap kali melihat  traffic......

    Jangan tak tau aku dah pun ambil semula award matahaw tu he3....walaupun sedikit terkilan kerana ianya sama namun tak serupa dan jangan marah yer haw kerana cik ain tak ikut ejaan matahaw sebagaimana yang sepatutnya.Sekali lagi terima kasih dari cik ain...



5 comments:

Haw said...

no prob Ain.. thankssss!

Mohd Firdaus said...

kunjungan dr blog matahaw..
ye pon bru je dpt award tu..hehehe

Tuan Penasihat said...

dr blg haw jugak.
baru amek jugak awrd tu. nak tengok jadik camna.

cik ain said...

Thanx chawi dan tuan penasihat krn sudi menjenguk cik ain.Insyaallah setakat ni traffic memberangsangkan.Cik ain percaya anda berdua juga akn tersenyum nanti...

Unknown said...

folo lek ea

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...