Saturday, March 5, 2011

Tukar nickname

Assalamualaikum wrh.........

     Dah agak lama takder entri baru kan.Ntah la sekarang ni penyakit malas tu menjadi-jadi pulak dah.Bukan tak buka blog tapi aku lebih suka singgah kat mana-mana blog yang menarik perhatian ku, lalu berjam jugak lah di sana membaca dan terus membaca.

     BW pun aku buat sambil lalu jer.Yer la tak kuasa rasanya nak mengejar trafic biar lah.... kalau ada yang sudi bertandang aku ucapkan ribuan terima kasih dan akan ku cuba membalas kunjungan semuanya... .

     Satu perkara lagi yang aku nak bagitau teman-teman ialah bermula malam ni aku akan ubah lagi nama manja di shout box tu tau.Bukan apa pun cuma sepanjang BW ,aku terjumpa agak ramai jugaklah yang guna nama ain atau cik ain (makcik ain maksudnya) nih, jadi sekarang dengan rasminya aku tukarkan cik ain kepada mamayung iaitu panggilan anak-anak buah ku di rumah.

    Camna ok tak..tak kesah lah kan ...

9 comments:

Muhammad Izuan said...

ok. kita kne ada identiti dlm blog nih :)

Unknown said...

hy mamayung. hehe

mamayung said...

MB - mmg btl tu kena ada identiti hrp lps ni tk jumpa lg yg serupa he3...

NUB - hi nub,rasa mcm anak buah yg tegur la plk.mesraa...gtu......

Najeera Yahya said...

okaeh mamayoung ....^_^,,unik...

seedee said...

nice nick: mamayoung... mama yg sentiasa muda & ceria... :-)

mamayung said...

kah...kah...kah... mamayoung , pandai Nulia dan seedee bergurau ek....

The Official Miss CHEKLEEN said...

yup, datang komen blog cikyung..ekeke
betul tu, malas plak ase nak bw kdg tu..lagi2 time letih.alih2 bersandar duk ngadap blog yg ase nak baca..haha

puanbee said...

lah kak ain ingat kan sapa lah mamayung nih tapi tengok gambar di sidebar baru cam heee

mamayung said...

yer la trpaks tukar sbb masa bw tu ramai sgt trserempak dn cik ain dan mcm2 ain lagi.kdg mamayung igt dah tgl jejak rupa2nya org lain he3...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...