Saturday, March 5, 2011

Tukar nickname

Assalamualaikum wrh.........

     Dah agak lama takder entri baru kan.Ntah la sekarang ni penyakit malas tu menjadi-jadi pulak dah.Bukan tak buka blog tapi aku lebih suka singgah kat mana-mana blog yang menarik perhatian ku, lalu berjam jugak lah di sana membaca dan terus membaca.

     BW pun aku buat sambil lalu jer.Yer la tak kuasa rasanya nak mengejar trafic biar lah.... kalau ada yang sudi bertandang aku ucapkan ribuan terima kasih dan akan ku cuba membalas kunjungan semuanya... .

     Satu perkara lagi yang aku nak bagitau teman-teman ialah bermula malam ni aku akan ubah lagi nama manja di shout box tu tau.Bukan apa pun cuma sepanjang BW ,aku terjumpa agak ramai jugaklah yang guna nama ain atau cik ain (makcik ain maksudnya) nih, jadi sekarang dengan rasminya aku tukarkan cik ain kepada mamayung iaitu panggilan anak-anak buah ku di rumah.

    Camna ok tak..tak kesah lah kan ...

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...